Αναγνώστες

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Αϊ-Δημήτρης



Ο αγαπημένος Άγιος!
Τα νιάτα του, η ανδρεία και το θάρρος,
η απόλυτη μέχρι μαρτυρικού θανάτου αφοσίωση στον Κύριο,
η συνεχής παρουσία του στην πόλη μας,
η ακοίμητη προστασία,
η ολοφάνερη βοήθεια προς όλους τους Θεσσαλονικείς
τον έχουν βάλει στην πρώτη θέση της καρδιάς μας.



φρανου ν Κυρίῳ, πλις Θεσσαλονκη
γλλου καχρευε, πστει λαμπροφοροσα
Δημτριον τν παννδοξον θλητν 
καΜρτυρα τς ληθεας
ν κλποις κατχουσα ς θησαυρν
πλαβε τν θαυμτων τς ἰάσεις καθορσα 
καβλπε καταρσσοντα τν βαρβρων τθρση 
καεχαρστως τΣωτρι νκραξον· Κριε δξα σοι!"




Μιαν αγκαλιά χρυσάνθεμα προσφέρω σου, Άγιέ μου!
Της πόλης μου ακοίμητε προστάτη και φρουρέ
και της καρδιάς μου εκλεκτέ φίλε και αδερφέ!
Μιαν αγκαλιά χρυσάνθεμα προσφέρω σου, Άγιέ μου!
Στη μνήμη σου μ' ευλάβεια ήρθα να προσκυνήσω
για τις πολλές σου δωρεές θερμά να ευχαριστήσω. 
Μιαν αγκαλιά χρυσάνθεμα, δέξου τα, Άγιέ μου!
Λίγο πριν το φθινόπωρο μας αποχαιρετήσει
σε σένα άνθη ευωδιαστά πρόλαβε να χαρίσει!!!!(Σ.Κ.)








2 σχόλια:

Ωραιοζήλη! είπε...

Χρόνια πολλά!
Βοήθεια μας ο άγιος!

υ.γ. πολύ όμορφο το ποίημα στο τέλος!

Λήμνος είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! Βοήθειά μας ο Άγιος! Να ζήσει η Θεσσαλονίκη μας!